Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2009 11:21 - И това доживях – проверка на срока на годност в магазина!
Автор: tsv Категория: Други   
Прочетен: 2910 Коментари: 0 Гласове:
3



Тези дни отивам рано сутрин да пазарувам в близкия магазин на „Нова Фамилия“ (или както точно се казва въпросната верига) и се опитвам да приключа по най-бързия начин с това досадно занимание, за да се върна и да си доспя. Обрах всичките плодови млека на щанда и се запътвам към касата.

На касата работи едно момиче, което усърдно започва да разглежда млеката, които съм взела. Аз стоя и я чакам и вече малко започвам да се ядосвам, че ме бави. Обикновено когато касиерката заоглежда какво съм взела, причината е, че апаратът им не чете баркода и тя не може да маркира покупките. В такива случаи се започва едно питане на колеги какво беше това, как се маркира и т.н., което обикновено означава висене на касата поне няколко минути.

Обаче този път не беше така. Вместо да се бори с баркода, касиерката се бореше със срока на годност. Отдели 2 млека и ми се извини, че не са ги махнали от щанда, защото срокът им на годност е бил до предния ден. За още 2 млека ме предупреди, че срокът им на годност изтича същия ден и ме попита дали да не ги върне и тях.

Аз така или иначе не бях много адекватна, защото не се бях наспала и сигурно съм я гледала доста странно. Както и да е, взех и двете млека, на които срокът на годност изтичаше същия ден и се прибрах вкъщи.

След като се понаспах, осъзнах, че това ми се случва за първи път – касиерката да провери дали продуктите не са с изтекъл срок и да ги върне. По-често ми се е случвало да купя нещо, което се оказва развалено и аз да го връщам, но до този момент такава приятна изненада не бях имала! Едва ли случката е изключение и искрено се надявам, че ако още не е станала масово явление, то скоро всички магазини ще започнат да се грижат за имиджа си, а не как да пробутат нещо развалено на някой разсеян клиент!





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tsv
Категория: Технологии
Прочетен: 92726
Постинги: 22
Коментари: 42
Гласове: 499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930