Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2009 21:43 - Това богатото въображение е голяма работа!
Автор: tsv Категория: Забавление   
Прочетен: 2537 Коментари: 4 Гласове:
5



Изкуството е много абстрактна работа! Ето например, това изображение от блога на Катя. Какво виждате на него? Аз например видях мацка полегнала под дебела сянка – когато беше жега, само това ми беше на акъла къде да намеря дебела сянкар та какво друго да видя на тази картина?! И това не е единствения случай, когато виждам повече от това, което в действителност е.

Не съм дизайнер или по-точно казано сравнително рядко ми се налага да взимам проекти, които включват и дизайн, но когато взема такъв, май предозирам.

Преди известно време седим с приятели в една кръчма. Точно тогава имах един малко по-голям проект с дизайн и явно съзнанието ми е било изцяло на тази вълна. Както обикновено, другите пият алкохол, а аз съм на минерална вода. И както обикновено, те пият, мен ме хваща. :)))

В един момент погледът ми попада в камината. Камина като камина, ама на мен ми е интересна. Като жива е направо! Седя и я съзерцавам и колкото повече седя и я съзерцавам, толкото повече виждам лице в жаравата – с перчемче, с очички, носле, уста и т.н. Все едно че наистина има лице вътре в камината!

Казвам на другите и те да погледнат. Уж са пили, а гледат и не виждат (лицето в жаравата имам предвид). Започват нещо да се бъзикат с мен и моята развинтена фантазия. А аз колкото повече гледам в камината, толкова по-ясно ми е изображението.

В един момент не се стърпях и отидох до камината. Е, като наближих малко – или поне смених ъгъла, под който гледах, лицето се разпадна на трупи дървета и пепел и илюзията изчезна. Имаше разни подмятания, че той алкохолът не прощава (а аз не пия грам алкохол), че някои неща за пушене развинтвали въображението (и тях не ги употребявам) и т.н. То за какво ми е да пия и да пуша по-специални субстанции, като и без тях ми се привиждат изображения, които другите и след 200 грама не виждат? :))))

 



Тагове:   въображение,


Гласувай:
5



1. katan - Наистина си с богато въображение!
25.08.2009 15:43
Но има много голяма доза истина в това,което пишеш!
И за камината, и за ъгъла, и за алкохола и тревите...
Колко пъти ми се е случвало да гледам едно и също нещо,но под друг ъгъл и да виждам коренно различни неща!
Не е от алкохола! УБЕДЕНА съм,защото и аз не "близвам" - просто въпрос на въображение или на ...ъгъл!:)))
цитирай
2. tsv - Точно така е!
25.08.2009 18:21
Виж колко сме икономични само - и без грам алкохол виждаме повече от другите след 5 големи. :)))
цитирай
3. kass - tsv
25.08.2009 20:24
ооо, ако знаеш в облаците какви фигурки има, стига човек да иска да види нещо винаги ще го види... :)
Поздрави...
цитирай
4. tsv - Това за облаците и за светлините на града е друга тема. :))
25.08.2009 20:28
Случва ми се да витая из облаците и да виждам всякакви фигурки. Също и светлините от блокове са много богати на букви, фигури, а когато не са им дръпнати пердетата - и на други неща. :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tsv
Категория: Технологии
Прочетен: 92668
Постинги: 22
Коментари: 42
Гласове: 499
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930